پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تلويزيون 65 اينچ ال جي Lg 65up8150 الترا اچ دي 4k ‌اسمارت

به برترين مرجع خبري لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

تلويزيون 65 اينچ ال جي Lg 65up8150 الترا اچ دي 4k ‌اسمارت

۱۸ بازديد

تلويزيون ال جي 65UP8150 با برخوردراي از فناوري ALLM، اين ديتگاه داراي Input Lag پاييني است و همچنين با داشتن فناوري HGIG مي تواند بازي ها را با كيفيت و كنتراست بالايي ارائه دهد و هيجان را در كاربر به وجود بياورد. اين تلويزيون توسط قابليت Game Optimizer تمام تنظيمات مخصوص به بازي را در …

تلويزيون 65 اينچ ال جي Lg 65up8150 الترا اچ دي 4k ‌اسمارت https://titr-news.ir/2021/12/65-inch-lg-65up8150-ultra-hd-4k-tv-smart/ تيتر نيوز Fri, 17 Dec 2021 23:33:57 0000 اخبار كسب و كار عمومي https://titr-news.ir/?p=17520 تلويزيون ال جي 65UP8150 با برخوردراي از فناوري ALLM، اين ديتگاه داراي Input Lag پاييني است و همچنين با داشتن فناوري HGIG مي تواند بازي ها را با كيفيت و كنتراست بالايي ارائه دهد و هيجان را در كاربر به وجود بياورد. اين تلويزيون توسط قابليت Game Optimizer تمام تنظيمات مخصوص به بازي را در …

تلويزيون ال جي 65UP8150 با برخوردراي از فناوري ALLM، اين ديتگاه داراي Input Lag پاييني است و همچنين با داشتن فناوري HGIG مي تواند بازي ها را با كيفيت و كنتراست بالايي ارائه دهد و هيجان را در كاربر به وجود بياورد. اين تلويزيون توسط قابليت Game Optimizer تمام تنظيمات مخصوص به بازي را در يك قسمت قرار ميدهد تا شما بتوانيد آن را به صورت دستي يا خودكار تنظيم كنيد.

در اين حالت با توجه به نوع بازي كه انجام مي دهيد، گرافيك بازي نيز در بهترين حالت خود نمايش داده ميشود. از اين رو اين تلويزيون به گيمر ها و يا به كساني كه به بازي هاي كامپيوتري علاقه دارند نيز توصيه مي شود. تلويزيون ال جي 65UP8150 از جمله محصولات بروز و هوشمندي است كه در جدول سري 8 اين كمپاني قرار گرفته است. جذابيت اين تلويزيون از هر نظر مخصوصا مشخصات تصويري‌اش باعث شده تا اين محصول از محبوبيت زيادي در بين كاربران برخوردار شود.

يكي از راه هاي افزايش كيفيت تصاوير توسط اين محصول، افزايش نور پس زمينه است كه نقش به سزايي در افزايش كيفيت تصاوير ارائه شده از تلويزيون دارد. با كم يا زياد كردن نور پس زمينه كاربر مي تواند كوچكترين جزئيات را ببيند و درك كند و از اين رو نقش به سزايي در افزايش كيفيت تصاوير تلويزيون خواهد داشت.

بررسي كيفيت صوت و تصوير

با وجود حالت FILMMAKER شما تمامي محتواها را دقيقاً همان طور كه توليدكنندگان فيلم و بازي مي‌خواهند مشاهده مي‌كنيد. تلويزيون اسمارت ال جي ۶۵UP8150 قابليت Dynamic Crystal Color دارد و محتواي HDR را به صورت هوشمند و با كيفيت بالاتر ارائه مي‌دهد. همچنين اين محصول با داشتن فناوري LG Local Contrast مي‌تواند كنتراست تصاوير را نيز بهبود دهد.

تلويزيون ۲۰۲۱ ال جي ۶۵UP8150 از كدك‌هاي ويدئويي HEVC، VP9 و AV1 نيز پشتيباني مي‌كند و داراي حالت تصوير مختلف شامل Vivid، Standard، Eco، Cinema، Sports، Game، Filmmaker، Expert – Bright Room و Expert – Dark Room است. براي خريد آسانتر و راحت راهنماي خريد را مطالعه كنيدبراي مشاهده راهنماي خريد اينجا كليك كنيد.

استفاده از تمامي مطالب ، تصاوير و محتواي سايت فقط براي مقاصد غير تجاري و با ذكر منبع بلامانع است . 2 _ از خصوصيتهاي منطقه آزاد تجاري، معافيت پرداخت از ماليات و حق گمرك مي باشد. از اين رو يكي از علل ارزاني كالاها، عدم پرداخت هزينه هاي گمرك و ماليات است. فناوري Clear Voice III با تحليل بر روي صداها نويز موجود در آن‌ها را از بين برده و صدايي شفاف و رسا را به گوش بيننده مي‌رساند.

ظرافت در طراحي تلويزيون اسمارت ال جي 65up8150

يكي از جالب ترين ويژگي هايي كه در اين تلويزيون جديد 2020 ال جي شاهد حضور آن هستيم، حالت فوتبال است. به گفته ي ال جي اين قابليت مي تواند صدا و كيفيت تصوير را براي يك تجربه ي هيجان انگيز ارتقا دهد تا حس و حال استاديوم به شما القا شود. با اين قابليت تصوير را زنده و صدا را واقعي خواهيد شنيد، در واقع اين تلويزيون جديد ال جي براي كساني كه به مسابقات فوتبال علاقه ي شديد دارند، ايده ال خواهد بود.

قيمت تلويزيون ال جي 65up8150 سايز 65 اينچ، با كيفيت 4k Uhd

اين تلويزيون ال جي نيز با دارا بودن اينترنت براي استريم كردن و بازي هاي آنلاين و غيره بسيار مناسب و فوق العاده است و كيفيت عالي را هم از نظر تصوير و هم از نظر صدا و رفرش به شما مي بخشد و مي توانيد شاهد اين نتيجه ي بي نظير باشيد. تلويزيون 65 اينچي ال جي با داشتن هوش مصنوعي بسياري از عمل و كار ها را براي شما آسان كرده است كه يكي از اين عمل ها را مي توان تنظيم نور خودكار در جاهاي تاريك و روشن را نام برد. تلويزيون اسمارت ال جي UP8150 از سيستم عامل webOS 6.0 پشتيباني ميكند و امكانات مختلفي را در اختيار شما قرار ميدهد.

همچنين براي كامل كردن قسمت تصويري حالت فوتبال، ال جي همچنين از حالت فراگير صداي استاديوم مانند را هم تدارك ديده، با اين حالت مي توانيد صدا را چند بعدي احساس كنيد تا صداي فضاي گرم ورزشگاه را از هر طرف بشنويد و هيجان شما را دو چندان كند. زاويه ديد تلويزيون ورزشي ال جي بدون توجه به نقطه اي كه در آن، تلويزيون را تماشا مي كنيد تصاوير را به طور واضح نمايش مي دهد.

اين بدان معناست كه شما در نقطه اي كه نشسته ايد از ديدن ورزش و بازي خود لذت ببريد. با تلويزيون ال جي UP8150 مي توانيد منزل خود را به مجموعه اي هوشمند تبديل كنيد . پشت هر محصولي از يك كمپاني بلند آوازه نظير ال جي داستان پر فراز و نشيبي وجود دارد. در وهله اول بايستي به اين مورد اشاره كنيم و خيال شما را راحت كنيم اين است كه تلويزيون ال جي 65UP8150 به خوبي مي‌تواند هر محتوايي با كيفيت فور كي را پخش كند.

ال جي بنابر دلايل خاصي به نوع پنل صفحه نمايش اين مدل اشاره نكرده است. اما در همين فهرست مي‌توان نرخ نوسازي 50 هرتزي تصاوير در اين محصول را مشاهده كرد. HDR در مجموع داراي چندين فرمت مختلف است كه در تلويزيون 65UP8150 از فرمت‌هاي HLG و HDR 10 PRO بهره گرفته شده است. اين فرمت‌ها به طور كلي رنگ‌هاي موجود در تصاوير را تقويت مي‌كنند تا وضوح كلي تصوير افزايش يابد.

البته قابليت HDR Dynamic Tone Mapping در اين تلويزيون كمي متفاوت عمل مي‌كند. اين قابليت مناطق بي‌رنگ و بي‌كيفيت از تصاوير را مشخص كرده و به طور جزئي تنها كنتراست اين مناطق را افزايش مي‌دهد. همانطور كه اشاره شد پردازشگر تصوير از اصلي‌ترين بخش‌ها در تلويزيون است كه وظيفه‌ي آن تجزيه و تحليل داده‌هاي تصوير و آماده سازي آنها براي نمايش در تلويزيون است.

تلويزيون 65 اينچ ال جي مدل UP8150 داراي قابليت بي نظير Game Optimizer بوده كه مخصوص حالت بازي هاي كامپيوتري مي باشد . بدون شكدر هر خانه اي يك يا چند نفر پيدا مي شود كه به انجام بازيهاي كامپيوتري علاقمند باشد . خصوصا اينكه بازيهاي كامپيوتري پيشرفت هاي بسيار زيادي را به خود ديده است در نتيجه سنگين تر و با كيفيت از قبل شده است .

محصول جديد ال جي به نام يو پي 8150 داراي قابليتي است كه مي تواند هنگام وصل شدن و انجام يك بازي كامپيوتري قدرت پردازنده را به حداكثر رسانده تا بازي با حالت كاملا روان و بدون افت به اجرا در آيد . اين تكنولوژي مي تواند فضاي يك استاديوم واقعي را براي گيمر تداعي كند . اين تلويزيون ال جي با حاشيه‌هاي باريك و خطوط مدرن و براقي كه دارد ظاهري زيبا را به خود بخشيده است به علاوه تجربه ديداري بزرگتر را براي شما فراهم مي‌كند.

چرا تلويزيون 65up8150 الجي بهتر از محصولات مشابه است؟

همانطور كه گفته شد تلويزيون ال جي UP8150 از پردازنده چهار هسته اي برخوردار است و به كمك فناوري 4K Upscaling كيفيت تصاوير را افزايش ميدهد. اين تكنولوژي در كنار هوش مصنوعي LG و پردازنده چهار هسته اي رزولوشن تصاوير را افزايش داده و همه چيز را در حد كيفيت تصوير 4K پخش ميكند.

فناوري 4K Upscaling در تلويزيون 4K ال جي UP8150 با افزايش جزييات، بهبود رنگ و كنتراست تصاوير، كيفيت محتواي HD يا Full HD را افزايش داده و همه چيز را به زنده ترين شكل نمايش ميدهد. دوزين كالا در طي چند سال فعاليت خود در بازار كالاي ديجيتال توانسته است كه هميشه اين دو مهم را سرلوحه فعاليت خود قرار بدهد.

فروشگاه اينترنتي دوزين كالا داراي تمامي مجوزهاي لازم براي فعاليت در حوزه كسب‌وكارهاي اينترنتي از نهادهاي مربوطه است. در حال حاضر فروشگاه اينترنتي دوزين كالا يكي از به‌روزترين فروشگاه‌هاي اينترنتي در بانه و سرتاسر ايران است. دوزين كالا با شعار «تجربه چندمين خريد» سعي مي‌كند كه با ارائه بهترين خدمات هميشه مشتريان خود را راضي نگه دارد. حالت فيلم ساز يكي از كاربردي ترين حالت هاي تصوير تلويزيون UP8150 محسوب مي شود.

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.