جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تلويزيون 50 اينچ سامسونگ مدل 50au8000

به برترين مرجع خبري لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

تلويزيون 50 اينچ سامسونگ مدل 50au8000

۱۱ بازديد

تلويزيون سامسونگ 50AU8000 محصولي جديد كه توسط ال جي در سال 2020 توليد شده است اما ال جي بار ديگر تصميم گرفته است كه همين محصول را با توانايي بيشتر و قابليت‌هاي بالا و كاملا بهبود يافته در سال 2021 نيز روانه بازار كند.... تلويزيون 55B1 جزو توليدات OLED 2021 ال جي مي‌باشد و توانايي اين را دارد تا عملكرد عالي را در تمام موارد از خود به نمايش بگذارد.

اين تلويزيون يك گزينه واقعا عالي و مناسب براي بازي‌ها است زيرا داراي زمان... اين محصول طراحي باريك و مينيماليستي جذابي دارد كه باعث شده است از هر زاويه زيبا به نظر برسد و در كسري از ثانيه زيبايي منزل شما را دو چندان مي‌كند. در بخش اسمارت توسط دستياران صوتي مي‌توانيد به شكلي كاملا متفاوت از گذشته تلويزيون را كنترل و مديريت نماييد.

فروشگاه اينترنتي دوزين كالا در سال 1397 به عنوان كارآفرين برتر استان كردستان معرفي و قدرداني شد. اضافه بر نماد الكترونيكي، فروشگاه اينترنتي آوينتو داراي نماد طلايي ساماندهي از وزارت ارشاد و ساماندهي رسانه هاي ديجيتال را دارا مي باشد. با توجه به اينكه كليه كارهاي اينترنتي بايستي پروانه كسب فروشگاه هاي مجازي را دريافت كرده باشند « متاسفانه هنوز تعداد اتحاديه هاي صنفي در كل كشور كمتر از 3000 نفر است » و فروشگاه اينترنتي دوزين كالا داراي پروانه كسب فروشگاه هاي اينترنتي مجازي است.

استفاده از مطالب فروشگاه اينترنتي دوزين كالا فقط براي مقاصد غيرتجاري و با ذكر منبع بلامانع است. كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاين ديجي‌كالا) مي‌باشد. دوزين كالا به عنوان يكي از قديمي‌ترين فروشگاه هاي اينترنتي با بيش از يك دهه تجربه، با پايبندي به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت كالا و تضمين اصل‌بودن كالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌هاي معتبر جهان، به بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي ايران تبديل شود.

فروش اقساطي انواع تلويزيون در فروشگاه اينترنتي

از آنجايي كه زياد بودن تعداد كابل هاي متصل به تلويزيون و گره خوردگي آن ها به هم باعث ايجاد جلوه اي نامرتب و نازيبا براي تلويزيون و محدوده ي اطراف مي شود؛ نظم دادن به آن ها يكي از دغدغه هاي هميشگي كاربران مي باشد. همانطور كه اشاره شد، خوشبختانه تلويزيون مذكور به خوبي اين مسئله را حل كرده است. استفاده از مطالب فروشگاه اينترنتي بابيروز فقط براي مقاصد غيرتجاري و با ذكر منبع بلامانع است. به اشتراك بگذاريد و از تلويزيون به جاي مانيتور خود استفاده نمائيد. اين ويژگي ساده ترين نحوه اتصال كامپيوتر و تلويزيون مي باشد كه براي كنفرانس و همايش هاي از راه دور شما بسيار مفيد خواهد بود. •با استفاده از قابليت Dialog Enhancement صداي ديالوگ ها شفاف و واضح به گوش شنونده مي رسد.

تلويزيون هوشمند AU8000 Crystal UHD مجهز به يك كنترل از راه دور سامسونگ است كه امكان تغيير سريع و راحت تنظيمات دستگاه هاي سازگار را فراهم مي كند ، ضمن اينكه دسترسي آسان به سرويس هاي جريان و ساير منابع رسانه متصل را نيز فراهم مي كند. تلويزيون هوشمندSamsung AU8000 Crystal UHD 4K LED سامسونگ به لطف رزولوشن 4K UHD خود ، 4 برابر پيكسل Full HD را ارائه مي دهد تا تصاوير مورد علاقه شما را با جزئيات استثنايي ارائه دهد. رنگ ها را كاملا شبيه به زندگي واقعي نمايش مي دهد حتي در صحنه هاي تاريك. از ديگر خدماتي كه اين قابليت در اختيار شما قرار مي‌دهد بايد به اين اشاره كرد كه حتي عكس‌هاي هنري ساير هنرمندان را بر روي صفحه نمايش مشاهده نماييد و آن را به يك اثر هنري تبديل كنيد. حتي اطلاعاتي در مورد آب و هوا و زمان را نيز مي‌توانيد بر روي صفحه نمايش مشاهده نماييد. طراحي شيك AirSlim باعث مي شود اين تلويزيون UHD كريستال مكمل كاملي براي هر خانه باشد.

تلويزيون سامسونگ Au8000 سايز 50 اينچ

بخش قابل توجهي از تفاوت هايي كه در كنتراست، رنگ ها و جزييات تصوير تلويزيون هاي سامسونگ در مقايسه با مدل هاي قديمي تر به ‌چشم مي ‌خورد، به‌ خاطر استفاده از همين تكنولوژي ميسر شده است. محدوده ديناميكي بالا دامنه سطوح نور را در تلويزيون شما افزايش مي دهد تا بتوانيد از طيف عظيمي از رنگ ها و تمام جزئيات بصري حتي در تاريك ترين صحنه ها لذت ببريد. البته استفاده از دستيار صوتي در اين محصول پيشرفته منجر شده كه كاربر سهولت استفاده از تلويزيون را تجربه نمايد.‌ با سهولت كامل كنترل تلويزيون را با دستيار صوتي Bixby در دست بگيريد.

برچسب‌هاي محصول

قابليت Multi View نيز به شما كمك مي كند تا محتواي گوشي همراه را بر روي تلويزيون نمايش دهيد به گونه اي كه هم محتواي گوشي و هم برنامه در حال پخش، به صورت همزمان در صفحه تلويزيون نشان داده شوند. تلويزيون سامسونگ AU8000 سايز 50 اينچ در پشت تلويزيون داراي درگاه هاي ارتباطي متنوع مي باشد. 3 عدد درگاه HDMI [به منظور اتصال دستگاه هاي جانبي به اين پورت است و باز هم صدا و تصوير از دستگاه هاي جانبي به تلويزيون با كيفيت تصوير بالا مي باشد. 2 عدد درگاه USB هم جهت اتصال دستگاه هاي جانبي مانند فلش، مموري، هارد و… به اين پورت است.

اگر اين محصول را قبلا خريده باشيد، نظر شما به عنوان مالك محصول ثبت خواهد شد. لوازم جانبي Slim Fit Wall-Mount (جداگانه فروخته مي شود) به تلويزيون شما كمك مي كند تا به زيبايي روي ديوار آويزان شود و حداقل فاصله بين آن باقي بماند. صفحه خالي خود را به يك ديوار عكس يا نمايشگر زيبا تبديل كنيد و هر فضا را با فشار يك دكمه تغيير دهيد. اتصال هوشمند به شما كمك مي كند هر كاري را كه مي خواهيد انجام دهيد بدون زحمت انجام دهيد. داراي طراحي زيبايي است و ضخامت آن نسبت به تلويزيون هاي سال 2020 بسيار كمتر است.

يكي از رايج‌ترين راه‌هاي ايجاد ارتباط تلويزيون 50AU8000 با ساير دستگاه‌هاي خارجي از طريق بلوتوث است. اين روش بسيار كاربردي بوده و امكان اتصال به انواع دستگاه‌ها را بدون نياز به كابل و سيم اضافي فراهم مي‌كند. البته در اين تلويزيون 50 اينچ سامسونگ علاوه بر بلوتوث ورودي‌هايي كاربردي براي اتصال به ساير دستگاه‌هايي كه از بلوتوث پشتيباني نمي‌كنند وجود دارد. از كاربردي‌ترين پورت‌هاي ورودي در اين تلويزيون مي‌توان به HDMI و USB اشاره كرد. اين وروردي‌ها براي اتصال به انواع فلش مموري، هارد اكسترنال و ساير ورودي‌هاي مرتبط مناسب هستند.

تلويزيون 55 اينچ و 4k ال جي مدل 55un7440pva بهتر است يا تلويزيون سامسونگ مدل 50au8000؟

نرخ حركت يا MOTION RATE يكي از قابليت هاي ويژه اي است كه در فيلم هاي اكشن و بازي ها خيلي پركاربرد عمل مي كند و باعث مي شود فيلم ها و بازي با سرعت بخصوصي حركت كند كه هيجان را بالا ببرد. پردازنده كريستال چهار هسته اي توانايي تشخيص يك ميليارد رنگ برجسته و شفاف را دارد. يك ويژگي ديگر به نام حالت فيلم FILM MODE، كه با فعال كردن اين حالت يعني شما سينما را به خانه خود آورده ايد و با اين حالت مي توانيد صداهاي طبيعي، تصاوير طبيعي را تجربه كنيد.

دامنه High Dynamic Range، حتي در صحنه هاي تاريك و روشن، بهترين جزئيات را كشف مي كند. تمام جزئياتي را كه در يك عكس واضح از دست داده ايد را با كيفيت Ultra HD با وضوح 4 برابر Full HD مشاهده كنيد. استفاده از تمامي مطالب ، تصاوير و محتواي سايت فقط براي مقاصد غير تجاري و با ذكر منبع بلامانع است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.